20 October 2007

Wycieczka

Wycieczka klasowa do Bielic (miejscowość w Sudetach blisko granicy z Czechami) była super. Góry, jaskinia, Huta Szkła :), jesień i zima (w ciągu 3 dni :)), spacery, piękne widoki,duuuużo tlenu, brak zasięgu :D,zapoznanie z piosenką harcerską i nie tylko, wieczorno-nocne wariowanie w pokojach... i integracyjne rozgrzewanie na dworcu PKP w Kłodzku Głównym :)

Poniżej kilka zdjęć i...

Na początek śmieszne :)
"Uwaga! Zły pies!"

Okolo 1000 m n. p. m. Dnia trzeciego :)


Dzień pierwszy










Dzień drugi
Nasz widoczek z okna

Konika nazwaliśmy Kabanos. Właściwie nie wiem dlaczego...

Przed chwilowo naszym domkiem...

Dzień trzeci




Moje współlokatorki z pokoju ;) i ja :)




Moja kochana klasa (a raczej większa jej część)
(Pogoda z pierwszego dnia)

Zdjęcia autorstwa Agnieszki, Marty, mojego i innych osób z LO VII kl. IIe :)

1 comment:

Ikar said...

Muszę się wybrać w Sudety. Słyszałem, że Kotlina Kłodzka i okolice są piękne.